עיצוב אירוע בת מצווה

תוכן עניינים

מזל טוב! הבת שלכם הגיעה בשעה טובה לגיל 12 וזה הזמן לחגוג לה בת מצווה. עיצוב אירוע בת מצווה יכול להיות כיף במיוחד כשהשמיים הם הגבול. זה יכול להיות אירוע קטן ואינטימי או אירוע גדול, אירוע משפחתי או אירוע רק לחברות, תוכלו לעשות זאת בבית או בגן אירועים, יש מגוון ענק של אפשרויות עליהן נפרט עכשיו. כל מה שתצטרכו זה להחליט על התקציב והסגנון ולצאת לדרך.

מה צריך להחליט כשמדובר על אירוע בת מצווה?

אם החלטתם לחגוג בת מצווה, הצעד הראשון הוא להחליט על הפורמט בהתאם לאורחים ולכמות המוזמנים, יש מגוון אפשרויות. הפורמט והסגנון ישפיעו על בחירת המיקום, התקציב שתגדירו, רשימת המוזמנים וכן הלאה. לכן, חשוב שתיסגרו מה אתם רוצים ומה ילדת הבת מצווה מדמיינת באירוע שלה. כמובן שגם נושא התקציב הוא קריטי, כי אם התקציב שלכם מוגבל יותר, האפשרויות שלכם יהיו יותר מוגבלות, ואם התקציב לא מוגבל, נפתחות יותר אפשרויות.

עיצוב אירוע בת מצווה יכול להיות כיף במיוחד כשהשמיים הם הגבול.

איפה אפשר לקיים אירוע בת מצווה?

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן, אחרי שהחלטתם על הסגנון, הדבר הראשון שתצטרכו לדאוג לו הוא היכן תקיימו את החגיגה, בהתאם לכך תוכלו להחליט על עיצוב האירוע, האוכל, התוכן וכן הלאה.

  • חגיגה קטנה בבית – עיצוב אירוע בת מצווה יכול להתאים גם לחגיגה אינטימית בבית וגם לאירוע גדול יותר. בבית תוכלו לארח רק חברות קרובות, משפחה מצומצמת או גם וגם. תוכלו להכין את האוכל בעצמכם או להזמין אוכל מבחוץ.
  • חגיגה באולם או בגן אירועים – תוכלו לקיים אירוע בת מצווה גדול יותר עם יותר מוזמנים בגן או אולם. במקרה כזה בדרך כלל תוכלו להזמין גם את המשפחה המורחבת וגם את בני הכיתה או השכבה ולקיים אירוע משולב לצעירים ולמבוגרים. כשסוגרים אירוע באולם או בגן, לרוב המקום יציע לכם שירותי אוכל והגשה כך שתצטרכו לדאוג לפחות אלמנטים.
  • חגיגה במועדון – פעמים רבות עיצוב אירוע בת מצווה במועדון הוא פתרון מעולה. במקרה כזה לרוב מדובר במסיבת ריקודים המותאמת בעיקר לצעירים, לפעמים יש מועדונים שמאפשרים איזורי ישיבה גם למבוגרים.
  • חגיגה על יאכטה – אפשר לחגוג בת מצווה גם באופן אחר, בשיט ביאכטה בשילוב נשנושים ושתייה קלה. היאכטה לרוב תצא מאחת המרינות ותתאים למספר דיי מוגבל של חוגגים. הרבה פעמים תוכלו לקבל הצעה לאוכל ושתייה מטעם החברה שמפעילה את היאכטה.
  • מסיבת בריכה – עיצוב אירוע בת מצווה יכול להתקיים גם בבריכה, לרוב זה יתאים יותר לקהל הצעיר, תוכלו להזמין רק את בנות הכיתה, גם את הבנים מהכיתה או את כל השכבה בהתאם לגודל האירוע. גם כאן יש מקרים שהאוכל יהיה כלול או שתבחרו להזמין את האוכל מבחוץ.
  • חגיגה בקריוקי – תוכלו לסגור לכבוד האירוע חדר פרטי במועדון קריוקי ולהזמין את בנות הכיתה, את כל הילדים מהכיתה או מהשכבה. לרוב מועדני קריוקי מציעים גם תפריטי אוכל ושתייה. היתרון בחדר קריוקי הוא שאירוע כזה כולל כבר את התוכן לאירוע.

חגיגה קטנה בבית – עיצוב אירוע בת מצווה יכול להתאים גם לחגיגה אינטימית בבית וגם לאירוע גדול יותר. בבית תוכלו לארח רק חברות קרובות

איזה אוכל יכול להתאים לחגיגת בת מצווה?

  • דוכני מזון – תוכלו להזמין דוכני מזון שמגישים פופקורן, נקניקה בלחמניה וכן הלאה.
  • הזמנת אוכל מבחוץ – לחגיגות בת מצווה המותאמות לילדים, אפשר להזמין פיצה, המבורגר, סושי וכן הלאה במשלוח.
  • מגשי אירוח – תוכלו להזמין מראש מגשי אירוח ולאסוף אותם ולהביא למקום האירוע
  • קייטרינג – אם בחרתם עיצוב אירוע בת מצווה לכמות גדולה של אורחים, יתכן ותעדיפו להשתמש בשירותי קייטרינג שיחסכו לכם את ההתעסקות באוכל.

למה עוד צריך לדאוג מלבד אוכל?

מלבד אוכל צריך לחשוב על עיצוב לאירוע שיהיה מותאם לגודל החגיגה. לפעמים יוכל להתאים רק לארגן קצת בלונים ולפעמים עיצוב אירוע בת מצווה יכלול גם עיצוב שולחנות, רהיטים וכדומה. כמו כן רצוי לדאוג לתוכן כלשהו, בין אם מדובר במסיבת ריקודים, מצגת על החוגגת, משחקי חברה ועוד, לא מספיק רק להזמין מקום ואוכל, צריך לדאוג גם לתוכן באירוע. כמובן שכדאי לדאוג גם לבגדים של החוגגת, ויש כאלה שישקיעו גם באיפור ושיער. אל תשכחו כמובן להודיע מבעוד מועד למוזמנים כדי שיוכלו לשריין את התאריך כך שכמה שיותר יוכלו להגיע, ואז כל מה שנשאר זה לחגוג.

אם בחרתם עיצוב אירוע בת מצווה לכמות גדולה של אורחים, יתכן ותעדיפו להשתמש בשירותי קייטרינג שיחסכו לכם את ההתעסקות באוכל.

כמה עולה לעצב אירוע בת מצווה?

המחיר לעיצוב אירוע בת מצווה משתנה ותלוי במגוון רחב של משתנים כמו המעצבת שאנחנו בוחרים, סוג העיצוב, גודל האירוע, סגנון העיצובי, האם מדובר בחלל פתוח או סגור ועוד… להלן מחירון לעיצוב אירוע בת מצווה.

גודל האירוע מיקום האירוע הערות מחיר
בת מצווה קטנה עד 50 מוזמנים אולם/גן אירועים/מועדון/פארק או חיק הטבע סגנון עיצובי: פרחים ונרות/עיצוב קונספט…מפות, מפיות, כלים ועוד 2,000-2,500 ש“ח
בת מצווה בינונית עד 150 מוזמנים אולם/גן אירועים/מועדון/פארק או חיק הטבע סגנון עיצובי: פרחים ונרות/עיצוב קונספט…מפות, מפיות, כלים ועוד 2,500-3,500 ש“ח
בת מצווה בינונית פלוס עד 200 מוזמנים אולם/גן אירועים/מועדון/פארק או חיק הטבע סגנון עיצובי: פרחים ונרות/עיצוב קונספט…מפות, מפיות, כלים ועוד 3,700-4,800 ש“ח
בת מצווה גדולה עד 400 מוזמנים אולם/גן אירועים/מועדון/פארק או חיק הטבע סגנון עיצובי: פרחים ונרות/עיצוב קונספט…מפות, מפיות, כלים ועוד 4,500-5,500 ש“ח

 

כמובן שניתן לעצב את האירוע בשיטת עשה זאת בעצמך, להזמין מוצרים שונים מאתרי אינטרנט העוסקים בעיצוב אירועים, או לחילופין, להזמין מעצבת שתעצב עבורנו את החלל. הכל תלוי בתקציב שלכם ומה אתם בעצם רוצים ליצור.

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!