עיצוב אירועים מחירים

תוכן עניינים

על מנת שאירוע יהיה מעוצב באופן מרשים וייחודי יש להתייחס למספר אלמנטים שונים. האלמנטים הללו ישפיעו על האווירה של האירוע, על אופי האירוע וצריכים להתאים לאופי בעלי האירוע. לפניכם מדריך לעיצוב אירועים והמחירים הנדרשים.

 

עיצוב אירועים מחירים- תאורה

אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב אירועים הוא התאורה. גם אם תעצבו יפה את השולחנות, את רחבת הריקודים או את הכניסה לאירוע התאורה תשפיע על כל אלה ותקבע האם הם ינצצו או לא יהיו משמעותיים. תאורה נכונה תעניק לאירוע את האווירה המתאימה לו, תשדרג את המראה שלו ותהפוך את חלל האירוע למרהיב. כמו כן על ידי תאורה תוכלו להחליט אילו דברים אתם רוצים להבליט באיזה מקום.

לפני שאתם קובעים כיצד לעצב ולתכנן את התאורה באירוע שלכם חשוב מאוד להבין את האלמנטים השונים שירכיבו את האירוע שלכם. לדוגמא אם אתם רוצים סידורי פרחים במרכזי השולחנות ניתן להאיר אותם בצורה ייחודית שתשדרג את המראה שלהם. אם תהיה להקה חיה באירוע יש לחשוב כיצד נשדרג את ההופעה שלה על ידי תאורה מתאימה. נסו לחשוב על כל המרכיבים הכוללים את התאורה ועל כל המרכיבים שצריכים תאורה מתאימה על מנת שעיצוב האירוע שלכם יעלה בכמה רמות.

עיצוב אירועים מחירים- תאורה אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב אירועים הוא התאורה. גם אם תעצבו יפה את השולחנות

עיצוב אירועים מחירים- סידור שולחנות

אלמנט חשוב מאוד בעיצוב אירועים הוא סידור השולחנות. השולחנות הם בדרך כלל המקום המרכזי של האורחים שלנו, שכן שם יושבים לאכול. קודם כל החליטו כיצד אתם רוצים להגיש את האוכל האם בצורת בופה או בצורת הגשה לשולחנות על ידי מלצרים. לאחר שהחלטתם על צורת ההגשה, יש לחשוב על עיצוב וסידור השולחנות כך שיתאים גם לאופי האירוע. בדרך כלל בחתונות משקיעים בסידור השולחנות יותר מאשר באירועים אחרים, אך זה לא אומר שאין לעצב את השולחנות גם באירועים אחרים, לכן קחו זאת לתשומת ליבכם.

יש לדאוג שהשולחן לא יהיה עמוס מידי על מנת שיהיה לאורחים נוח וכיף לאכול על השולחן. אתם לא רוצים להעמיס בעיצוב השולחן ולגרום לכך שלאורחים יהיה קשה להגיע למזון שמונח על השולחן או לדבר עם מי שיושב מולם. לכן, התייחסו לכך בעת עיצוב השולחן.

מהבחינה העיצובית, אתם רוצים לעצב את השולחן כך שייראה יפהפה ומרשים במיוחד. ניתן לעצב את השולחן על ידי סידורי פרחים יפהפיים או על ידי עציצים מיוחדים, ניתן להוסיף נרות דולקים או מעין תאורה ייחודית, ניתן להוסיף סרטים מעוצבים ועוד שלל רעיונות ייחודיים.

עיצוב אירועים מחירים- סידור שולחנות אלמנט חשוב מאוד בעיצוב אירועים הוא סידור השולחנות. השולחנות הם בדרך כלל המקום המרכזי של האורחים שלנו

עיצוב אירועים בבית- החופה

עיצוב חופה הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעיצוב חתונות. החופה היא האלמנט המרכזי בחתונה והיא צריכה להיות מעוצבת ויפהפייה. עיצוב החופה בא לידי ביטוי בצבעים המעטרים אותה, בעיצוב הבד המרכיב אותה ובעיצוב המוטות. כמו כן יש לקחת בחשבון גם את הדרך המובילה אל החופה שיכולה להיות מעוצבת בשלל אפשרויות.

לא חייב לעצב את החופה בעיצובים גרנדיוזיים וקיצוניים ולא חייב לבחור רק בקו נקי וסולידי. האפשרויות הן רחבות מאוד ותוכלו להחליט בהתאם למה שמתאים לכם, לאופי האירוע ולאופי הזוג המתחתן.

עיצוב אירועים בבית- סידורי פרחים

בעיצוב אירועים, ניתן להוסיף סידורי פרחים יפהפיים שמשתלבים עם עיצוב האירוע ומשדרגים אותו באופן משמעותי. פרחים מעצם היותם פרחים הם אחד האלמנטים היפים ביותר. הם מוסיפים לאירוע שלנו גם פן טבעי וחי. סידורי פרחים יכולים לבוא לידי ביטוי בעיצוב השולחנות, ניתן לעצב קיר פרחים ייחודי, ניתן להוסיף פרחים בעיצוב החופה או בעיצוב הדרך לחופה, לכלה בדרך כלל יש זר פרחים, ניתן להוסיף פרחים בכניסה לאירוע, ברחבת הריקודים, בקבלת הפנים, ניתן להגיש לאורחים פרחים ואפילו להוסיף פרחים על מנת לעצב את השירותים.

בעיצוב אירועים, ניתן להוסיף סידורי פרחים יפהפיים שמשתלבים עם עיצוב האירוע ומשדרגים אותו באופן משמעותי.

עיצוב אירועים בבית- פינות מיוחדות

אחד הדברים שיכולים לשדרג עיצוב אירועים הוא להוסיף פינה מיוחדת. לדוגמא, ניתן להוסיף אזור ייחודי בו האורחים יכולים להצטלם תמונות כיפיות. באזור זה ניתן להוסיף אביזרים ייחודיים כמו שפם, משקפיים, עניבה, כובע וכן הלאה. ניתן להוסיף פינה עם תפילות מעוצבות למזל או לברכה. ניתן להוסיף פינה עם עציצים קטנים או עם זרעי צמחים ולחלק לאורחים. ניתן להוסיף פינה עם תמונות על מגנטים או על גבי ריבועי עץ קטנים. בקיצור, יש אפשרויות רבות לפינות מיוחדות שיכולות לשדרג את האירוע שלכם. שימו לב שפינות אלה צריכות להיות ממוקמות במקום שהאורחים רואים אך לא במרכז האירוע, שכן הם לא המרכז.

 

עיצוב אירועים במחירים- הגדרה מראש

על מנת שלא תסתבכו עם מגוון רעיונות ייחודיים לעיצוב האירוע, הגדירו מראש את תחום העיצוב שלכם. תכננו את הזמן מראש. אל תשאירו הכל לרגע האחרון ואל תשקיעו יותר מידי בעיצוב של אלמנט אחד באירוע כך שלא יישאר לכם זמן לאחרים. התחילו את העיצוב בזמן הנכון וצרו לעצמכם לוח זמנים של עיצוב האזורים השונים באירוע.

כמו כן, לפני שאתם מתכננים את עיצוב האירוע טיילו קצת בין חנויות והתרשמו מעיצובים שונים, מכלים שונים. לעתים כאשר מסתובבים במקומות שונים מקבלים רעיונות ייחודיים וניתן לרכוש פריטים וכלים מיוחדים שראיתם.

 

עיצוב אירועים מחירים- אז כמה זה עולה?

קשה לענות על שאלת המחיר באופן חד משמעי, מאחר והתשובה תלויה במספר גורמים שונים. בין הגורמים הללו יהיו מקום האירוע, מועד האירוע, מי התקליטן שבחרתם, האם אתם רוצים להקה חיה, האם הוספתם סידורי פרחים, בלונים וכן הלאה.

ריכזנו לכם ממוצעי מחירים-

  • המחיר עבור תאורה והגברה ינוע בין 3,500 לבין 8,000 שקלים.
  • המחיר עבור סידורי פרחים ינוע בין 300 לבין 500 שקלים עבור סידור אחד, כאשר תלוי בסוג הסידור שאתם רוצים.
  • המחיר עבור בלונים ינוע בין 500 ל-1,500 שקלים בהתאם לכמות הבלונים, לסידורי הבלונים ועוד.
  • המחיר עבור עיצוב חופה ינוע בין 800 לבין 1,500 שקלים.
  • המחיר עבור סידורי שולחנות ינוע בין 1,500 לבין 4,000 שקלים, בהתאם לכמות השולחנות.
שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!