עיצוב אירוע פורים

תוכן עניינים

חג פורים, חג פורים, חג גדול לילדים… וגם למבוגרים. אין ספק כי מדובר בחג הכי צבעוני, הכי שמח, הכי כייפי והכי מעניין עבור רבים מאיתנו. כל מי שאוהב לשמוח, כל מי שאוהב לחגוג, לצחוק ולעשות שטויות, אוהב גם את חג הפורים. פורים הוא חג שמח במיוחד ורבים חוגגים אותו באירועים מיוחדים ומסיבות מושקעות. עיצוב אירוע פורים מאפשר לכם לצאת מהקופסה, ולארגן אירוע בלתי נשכח במוטיב מדליק, עם תחפושות ואווירה מהממת. כשמדובר בעיצוב אירוע פורים, חלק גדול מהעבודה עושים החוגגים שבאים מחופשים מה שמוסיף לאווירה, אבל אם תרצו לארגן אירוע פורים בלתי נשכח נשמח לתת פה כמה טיפים.

 

מה כדאי לדעת לפני שמתחילים לארגן אירוע פורים?

קחו בחשבון שפורים הוא סיבה למסיבה לא רק עבורכם אלא גם עבור כל עם ישראל, לכן כדאי לקבל החלטות כמה שיותר מהר כדי להספיק לסגור אירוע שמתאים לכם ולקבוע עם הספקים השונים שתרצו באירוע לפני שיתפסו על ידי אחרים. בגלל הפופולריות של אירועי פורים, המחירים הם לרוב יותר יקרים מבתקופות אחרות במהלך השנה, אז קחו את זה בחשבון בתכנון התקציב. אחד הדברים שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף בעיצוב אירוע פורים הוא פשוט להזמין את הדברים שאתם צריכים לעיצוב מראש ולעצב את האירוע בשיטת ”עשה זאת בעצמך“. יש שיטה מעולה שאתם חייבים להכיר! מיד אחרי שחג ההלואין מסתיים, אתם פשוט צריכים להיכנס לאתרי התחפושות ולהזמין את כל המוצרים שאתם רוצים להזמין שהמחירים יורדים וככה תוכלו לעצב את האירוע שלכם בהרבה פחות כסף.

עיצוב אירוע פורים מאפשר לכם לצאת מהקופסה, ולארגן אירוע בלתי נשכח במוטיב מדליק, עם תחפושות ואווירה מהממת.

עיצוב אירוע פורים – איפה אפשר לחגוג את האירוע?

בכל פורים ארגונים, עסקים ואנשים פרטיים מחפשים מקומות לחגוג בהם מסיבות גדולות וקטנות. לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר על חברות הייטק שמארגנות מסיבות ענק לעובדים, אבל גם חברות קטנות יותר ולפעמים אפילו קבוצות חברים, מארגנות אירועים חגיגיים. הלוקיישן לחגיגה יכול להיות במועדון ענק, כמו האנגר 11 בתל אביב, או בבר שכונתי קטן. אפשר לחגוג מסיבת פורים אינטימית גם בבית, ואם מזג האוויר מאפשר זאת אפשר לחגוג בחצר.

אחד הדברים שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף בעיצוב אירוע פורים הוא פשוט להזמין את הדברים שאתם צריכים לעיצוב מראש ולעצב את האירוע בשיטת ”עשה זאת בעצמך“.

החלטנו לארגן מסיבת פורים, מה עכשיו?

כשמדובר בנושא של עיצוב אירוע פורים, יש כמה אלמנטים שכדאי לדאוג להם כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה מוצלח:

  • תקציב – קודם כל התחילו מלהגדיר תקציב לאירוע. התקציב יכול להיות נגזרת של מה שיש לכם כדי להשקיע במסיבה או תלוי גם בהכנסות כמו כרטיסים, אלכוהול שימכר וכדומה. בכל מקרה התקציב ישפיע באופן ישיר על כל שאר ההחלטות באירוע.
  • לוקיישן – את המיקום לאירוע תבחרו לא רק בהתאם לתקציב אלא גם בהתחשב באיזור הגיאוגרפי שיתאים לאורחים, חנייה באיזור וכדומה.
  • תאריך ושעה – תשמחו לדעת שאמנם חג פורים נמשך באופן רשמי יומיים, במציאות מסיבות פורים מתחילות עוד שבוע קודם ומסתיימות גם אחרי החג, כך שלמרות שמדובר בתקופה מאד עמוסה שקשה למצוא בה לוקיישן פנוי, יש לכם לא מעט אפשרויות לתאריכים ולא מדובר רק על ערב אחד.
  • עיצוב אירוע פורים – כדי להשקיע בעיצוב, שווה לחשוב על מוטיב לאירוע ואז לקשט ולארגן את התפאורה בחגיגה בהתאם. לדוגמה תוכלו להחליט לארגן מסיבה במוטיב עליסה בארץ הפלאות, ולקשט את הלוקיישן עם דמויות מהסיפור כמו המלכה והכובען, קלפים וכן הלאה. המוטיב יכול להיות פורים מהאגדות או מהסרטים ועוד. אם לא תבחרו במוטיב ספציפי, תוכלו לקשט במסכות, רעשנים ואלמנטים אחרים מעולמות פורים או בקישוטים כלליים כמו בלונים, שרשראות דגלונים וכדומה.
  • בר ואלכוהול – חלק מהאווירה במסיבה מגיעה איך לא, מבר האלכוהול. כדי לארגן מסיבת פורים מוצלחת צריך לדאוג גם לשתייה מתאימה. התאימו את המגוון לקהל שלכם, במינימום תדאגו לבירות ויין, ברמה הגבוהה יותר אפשר לדאוג גם לקוקטיילים חגיגיים. כמובן, לא לשכוח גם משקאות שאינם אלכוהוליים לטובת מי שאינו שותה או מי שרוצה תוספת משקה קל לאלכוהול.
  • אוכל – במסיבות מושקעות דואגים גם להגיש אוכל טעים לצד השתייה והריקודים. במסיבה קלילה יותר האוכל יכול להיות ברמת החטיפים והנשנונים, במסיבות מעט יותר מושקעות אפשר לדאוג גם לכריכים או מאפים קטנים ואפשר גם להגיע לרמת האוכל שמוגש לשולחן, תלוי בסגנון האירוע ובתקציב.

עיצוב אירוע פורים – איפה אפשר לחגוג את האירוע? בכל פורים ארגונים, עסקים ואנשים פרטיים מחפשים מקומות לחגוג בהם מסיבות גדולות וקטנות.

טיפים שיהפכו את האירוע שלכם לשווה במיוחד

אם אתם רוצים לארגן מסיבה שידברו עליה עוד הרבה אחרי, יש כמה אלמנטים נוספים שתוכלו להוסיף לאירוע. הופעות של זמרים או מופעי סטנד אפ יכולות להרים את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח. תחרות תחפושות נושאת פרסים יכולה לעודד את האורחים להשקיע בתחפושת וגם לייצר רגעים מעניינים במהלך הערב. חידון או מצגת משעשעת יכולים להתאים לאירוע של העבודה או אירוע מצומצם של חברים. חלוקת אביזרים ברחבת הריקודים היא גם כיפית במיוחד.

מה משפיע על התקציב של עיצוב אירוע פורים?

התקציב של פורים מושפע כמובן מהלוקיישן שתבחרו, התוספות כמו הופעות ופרסים שיחולקו בתחרות תחפושות ורמת ההשקעה באוכל ובשתייה.

כמה יעלה לי לעצב אירוע בחג הפורים?

ובכן, העלות של עיצוב האירוע משתנה ותלויה במגוון של מאפיינים כמו למשל גודל האירוע וגודל החלל בו האירוע מתקיים. ככל שהחלל גדול יותר, צריך להשקיע יותר בעיצוב וזה משהו שכדאי לקחת אותו בחשבון שמפיקים אירוע בחג. עודד דבר שצריך לחשוב עליו הוא הסגנון העיצובי שבוחרים ואיך אנחנו רוצים לעצב את החלל. בדרך כלל, מסיבות פורים מתרחשות במקומות סגורים בשל מזג האוויר הסגרירי ולכן צריך להשקיע גם בתאורה, בעיצוב שולחנות, במה וכדומה. העלות הממוצעת לעיצוב מסיבה או אירוע בחג הפורים נעה בין 6,000-20,000 ש“ח.

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!