רעיונות למסיבת בר מצווה בבית

תוכן עניינים

אירוע בר המצווה של הבן היקר שלכם מתקרב ואתם בוודאי מאוד נרגשים ומתחילים לחשוב על האופן שבו תחגגו את האירוע המיוחד הזה. על אף שרבים מחפשים אולם אירועים או גן אירועים לחגוג בו את האירוע לבנם, לא מעט הורים מעדיפים לחגוג דווקא בביתם. אם יש לכם את התנאים המתאימים בביתכם לחגוג את בר המצווה של בנכם, אין ספק שתכנון נכון של אירוע זה בבית יכול להיות דבר נפלא. כמובן שלא כדאי לחגוג אירוע בר מצווה גדול בבית קטן שכן, הצפיפות והדוחק לא יאפשרו לכם ולבן שלכם להנות מהאירוע, אך אם ביתכם גדול או שיש לכם גינה גדולה שיכולה לאכלס את כל המוזמנים שאם מעוניינים להזמין, כדאי שתתחילו לחשוב על הדרך הנכונה לתכנן את האירוע.

 

למה בר מצווה דווקא בבית?

ישנם לא מעט שיקולים שיכולים לגרום לכם כהורים, להחליט שאתם חוגגים את אירוע בר המצווה לבנכם דווקא בבית, כך לדוגמא: אם החלטתם שלכבוד בר המצווה של בנכם אתם מתכננים טיול משפחתי גדול בחו"ל, או טיול שלכם אתו בחו"ל אשר ידרוש מכם השקעה כלכלית משמעותית ואתם בכל זאת רוצים לציין את האירוע גם בקרב המשפחה, אך בצורה פשוטה יותר ופחות תובענית מבחינה כלכלית, אין ספק שבר מצווה בבית יכולה להיות הבחירה הנכונה עבורכם. כמו כן, אם יש לכם קרובי משפחה חולים או בעלי מערכת חיסונית חלשה ואתם מעוניינים מצד אחד לשמור עליהם ומצד שני שגם הם יהנו באירוע בר המצווה, אירוע בר מצווה בבית יכול לסייע לכם לשמור עליהם ולאפשר להם להיות נוכחים באירוע ולהנות. כמובן שיש גם את השיקול הכלכלי בנוגע לחגיגות בר המצווה. לא תמיד יש את הסכום הכספי הנדרש עבור אירוע בגן אירועים או אולם אירועים וכן, ישנם לא מעט הורים שיש להם לא מעט ילדים שלכל אחד מהם יש צורך לחגוג אירוע בר מצווה או בת מצווה ועל כן, כדי להקל את ההוצאה הכלכלית על אירוע זה, הם יעדיפו לערוך אירוע ביתי וקטן יותר בביתם.

 

רעיונות למסיבת בר מצווה בבית

כאמור, יש לא מעט סיבות שבגינן כדאי לערוך אירוע בר מצווה דווקא בבית ואם אכן החלטתם לערוך את האירוע המדובר בבית, הנה כמה רעיונות למסיבת בר מצווה בבית שיכולים להעניק גם לבן שלכם, גם לכם וגם לאורחים שלכם את חווית האירוע המיוחדת ביותר ובד בבד לא לקרוע את הכיס:

ראשית כל, אתם יכולים לבחור לשלב באירוע שלכם דוכני מזון. דוכני מזון מתאימים מאוד לאירוע באופי צעיר ועל כן, אם באירוע נוכחים לא מעט מחברי חתן בר המצווה, אין ספק שכמה דוכני מזון שתציבו במקום ישדרגו את האירוע. אתם יכולים כמובן להציב דוכני מזון שאתם עצמכם תכינו ולא חייב להביא חברה חיצונית שמציעה את השירות המדובר.

אתם כמובן יכולים להכין מראש מצגת בר מצווה מיוחדת, אשר תקרינו במהלך האירוע על מסך שתביאו מראש לחצר שלכם או לביתכם. מצגת מעין זאת יכולה להעניק לכל האורחים וכמובן לנער בר המצווה חוויה טובה ונעימה.

עוד רעיונות למסיבת בר מצווה בבית יכולים להיות בחירה במשחקים קופסא גדולים המוצעים על ידי חברות שונות, שניתן להציב במקום ולאפשר לכל המשתתפים לשחק בהם.

אפשר פשוט לדאוג שהאירוע כולו יהיה בסגנון מסורתי יותר של דרשה שחתן בר המצווה יקריא, ריקודים, אטרקציות שונות שתביאו לרחבת הריקודים כגון: חולצות, כובעים, בלונים, זוהרים ועוד.

ישנם לא מעט רעיונות שיכולים לשדרג לחלוטין כל מסיבת בר מצווה שעורכים בבית וחשוב מאוד שתתאימו את הרעיונות המדויקים ביותר לרצון שלכם ולתקציב העומד על הפרק.

 

 

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!