עיצוב אירוע בוהו שיק

תוכן עניינים

יש לכם בקרוב אירוע חגיגי ואתם רוצים לארגן אותו בשיא הסטייל? עיצוב אירוע בוהו שיק יכול להיות בול המענה עבורכם. כשמדובר על אירוע ממותג ופיין, פעמים רבות עיצוב אירוע בוהו שיק יתאים לאווירה ולסגנון. הבוהו שיק יכול להיות מאופיין בצבעים רגועים מעולמות צבעי המדבר, גווני ירוק רגועים ומנטה, ורודים עתיקים ורומנטיים, גוונים חומים וכיוצא בזאת או בשילובים צבעוניים, העיקר הייחודיות והאמירה בעיצוב.

מהו סגנון הבוהו שיק ואיך אפשר לעצב איתו לבד?

הבוהו שיק הוא סגנון מאד פופולארי שהמקור שלו הוא מעולם האופנה והוא זלג גם לעולמות עיצוב הפנים, עיצוב אירועים, אדריכלות, בניה וכן הלאה. הרעיון העיצובי המרכזי הוא בשילובים של חדש עם ישן, כשהחשיבות היא בעיקר על אמירה אישית, בין אם מדובר בהדפסים או בצבעים מדליקים, בשילוב פריטים מעוצבים וכן הלאה. כשמדובר על עולם האופנה, הסגנון בא לידי ביטוי בבגדים המשלבים וינטאג' וחשדנות, בעיצוב הבית, בשילוב של טקסטיל מעניין כמו שטיחים עם הדפסים וריהוט שווה. הבוהו שיק יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב הבית שלכם, עיצוב גרפי או עיצוב אירוע בוהו שיק. את הבוהו שיק אפשר להכניס לאירועים בשיטת ”עשה זאת בעצמך“ או לבחור במעצבת אירועים שדוגלת בסגנון זה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לרשת האינטרנט, להתחבר לרשתות חברתיות ופרופילים העוסקים בעיצוב אירועים ומשם השמיים הם הגבול. תוכלו להזמין את הפריטים הכי מדליקים ממש בזול מחנויות ששולחות פריטי עיצוב לארץ ולעצב את האירוע לבד. ניתן גם לקחת השראה ממגזינים, בלוגים ואתרים העוסקים בתחום העיצוב.

יש לכם בקרוב אירוע חגיגי ואתם רוצים לארגן אותו בשיא הסטייל? עיצוב אירוע בוהו שיק יכול להיות בול המענה עבורכם.

לאיזה סגנון אירועים מתאים עיצוב אירוע בוהו שיק?

עיצוב אירוע בוהו שיק הוא במהותו מלא סטייל, ולכן יתאים לאירועים שהם בעלי אמירה עיצובים ופחות לחגיגות צבעוניות וגנריות.

  • יום הולדת עגול – אם מישהו חוגג יום הולדת חשוב, עיצוב אירוע בוהו שיק יוכל להתאים, במיוחד כשמדובר בחגיגה אלגנטית במיוחד. יום הולדת עגול הוא ממש לא סתם אירוע. הוא מסוג האירועים של פעם בחיים, אירוע ייחודי, יוצא דופן, שחוגגים אותו פעם בחיים. כל יום הולדת עגול נחשב למדליק וקצת שונה מימי הולדת האחרים בין אם מדובר ביום הולדת 50,60,70 או 80.
  • תינוק שנולד – אם אתם לא מקובעים על צבעים מגדריים, עיצוב אירוע בוהו שיק יוכל להתאים גם לחגיגת ברית או בריתה.
  • חתונת זהב או כסף – אם תרצו לממש את האירוע באופן מילולי, צבעי כסף וזהב יכולים להתאים מאד לסגנון הבוהו שיק.
  • מסיבת הפתעה – מסיבת הפתעה לא צריכה להיות מלאת קונפטי ובלאגן, היא יכולה להיות מעוצבת בסגנון מאופק, שיקי ואלגנטי.
  • מסיבת חתונה – במסיבות חתונה אלגנטיות הבוהו שיק יכול להתאים במיוחד כשיש סגנון בולט לחוגגים.

עיצוב אירוע בוהו שיק הוא במהותו מלא סטייל, ולכן יתאים לאירועים שהם בעלי אמירה עיצובים ופחות לחגיגות צבעוניות וגנריות.

מה צריך לדעת כשמתכננים אירוע בוהו שיק?

נושא הבוהו שיק הוא רק הפן העיצובי של האירוע, אם אתם מארגנים אירוע תצטרכו לדאוג לדברים נוספים. כדי לארגן את האירוע המושלם תצטרכו לדאוג ששאר האלמנטים שתתכננו יתאימו באופיים לסגנון האלגנטי של הבוהו שיק.

  • הסעדה, קייטרינג, שירותי שף ועוד – בכל אירוע נגיש גם אוכל, בין אם מדובר בנשנושים לצד המשקה או בארוחה של ממש, עליכם לדאוג לאוכל מותאם לאירוע. אם תבחרו בשירותי קייטרינג או שף, ציינו בפניהם שאתם מתכננים עיצוב אירוע בוהו שיק כך שסגנון כלי ההגשה, המפות וכדומה יותאמו לאירוע.
  • שירותי בר – אם תכננתם אירוע חגיגי, תצטרכו לדאוג גם למשקאות קלים ולרוב גם למשקאות אלכוהולים אם לא מדובר באירוע לילדים. הבר יכול להיות שולחן שעליו תפרסו משקאות וכוסות או שירותי בר בהשכרה, גם כאן יוכל לבוא לידי ביטוי עיצוב אירוע בוהו שיק באופן בו תעצבו את השולחן או הבר, המפיות לצד המשקאות, הקשים או הקישוטים לקוקטיילים וכן הלאה.
  • כסאות, שולחנות והושבה – כשמדובר במקרה של עיצוב אירוע בוהו שיק, גם הריהוט הוא כמובן חלק משמעותי מהסגנון העיצובי. כדאי לבחור ברהיטים שיתאימו לצבעוניות כמו רהיטי קש או עץ ולא להשתמש פתאום ברהיטי ברזל מודרנייים לדוגמה.
  • מצגת, הופעה או הפעלה – במקרה הזה לא חייב להיות קשר ישיר לבוהו שיק, אבל כמעט בכל אירוע צריך לדאוג לתוכן. זו יכולה להיות הופעת סטנד אפ או הופעה מוסיקלית, מסיבת ריקודים, משחקי חברה או הפעלה של ממש על ידי מפעיל.

כסאות, שולחנות והושבה – כשמדובר במקרה של עיצוב אירוע בוהו שיק, גם הריהוט הוא כמובן חלק משמעותי מהסגנון העיצובי.

איפה אפשר לקיים אירוע ברוח הבוהו שיק?

עיצוב אירוע בוהו שיק יכול להתאים למגוון רחב של אירועים, בסדר גודל שונה וטווח מחירים רחב לקהלים שונים. אם מדובר באירוע חתונה או ברית בגן או אולם אירועים, תוכלו לבקש מהמעצב או המפיק לכוון לסגנון הזה. אם מדובר באירוע בחוף הים, תוכלו לעצב שולחנות נמוכים על החוף בשילוב צבעוניות בוהו שיק אלגנטית. גם כשמדובר באירוע קטן בחצר הבית שלכם, כמו מסיבת רווקות או יום הולדת עגול, תוכלו לעצב את השולחנות בסגנון הבוהו שיק. גם בארוחת ערב חגיגית בתוך הבית, אפשר לשמור על עקרונות עיצוב אירוע בוהו שיק.

כמה יעלה לי לעצב אירוע בסגנון בוהו שיק?

ובכן, זה מאוד תלוי באם אתם בוחרים לעצב את האירוע בעצמכם ולהזמין פריטים מרשת האינטרנט או מחנויות עיצוב, או שאתם מזמינים מעצבת המתמחה בעיצוב אירועים ברשת האינטרנט או מחנויות עיצוב, או שאתם מזמינים מעצבת המתמחה בעיצוב אירועים. למשל, יש מעצבות שמעניקות לקהל הלקוחות שלהן אופציה להזמין חבילת אירועים שכוללת עיצוב שולחנות, נרות, פרחים, קישוטים ועוד. להלן מחירון:

סוג האירוע לוקיישן עיצוב ”עשה זאת בעצמך“ מחיר עיצוב בעזרת מעצבת אירועים – מחיר פיקס לחבילת עיצוב
יום הולדת לילדים בבית או בחצר 100-800 ש“ח 1,000-2,000 ש“ח
בר מצווה /בת מצווה בבית בחצר או באולם 700-1,500 ש“ח 2,000-3,000 ש“ח
יום הולדת עגול למבוגרים- 50,60,70 וכדומה בבית בחצר או באולם 1,000-4,000 ש“ח 2,000-4,000 ש“ח
יום הולדת עגול למבוגרים- 50,60,70 וכדומה מועדון/גן אירועים/אולם 1,200-5,000 ש“ח 4,000-6,000 ש“ח
חתונה בבית, בגינה או בחיק הטבע 5,000-10,000 ש“ח 7,000-15,000 ש“ח
שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!