עיצוב אירועים עם פרחים

תוכן עניינים

הוספת פרחים לעיצוב של אירוע יכולה לשדרג את מראה האירוע ולהעלות אותו בכמה רמות. הפרחים מוסיפים פן טבעי, חי ונושם לאירוע. ניתן להוסיף פרחים בגוון דרכים באירוע. על עיצוב אירועים עם פרחים נרחיב במאמר הבא.

כיצד נבצע עיצוב אירועים עם פרחים?

כאשר מעצבים אירועים, פעמים רבות, במיוחד בחתונות ניתן לראות סידורי פרחים יפהפיים שמשתלבים עם עיצוב האירוע ומשדרגים אותו באופן משמעותי. פרחים מעצם היותם פרחים הם אחד האלמנטים היפים ביותר. הם מוסיפים לאירוע שלנו גם פן טבעי וחי. סידורי פרחים יכולים לבוא לידי ביטוי בעיצוב השולחנות, ניתן לעצב קיר פרחים ייחודי, ניתן להוסיף פרחים בעיצוב החופה או בעיצוב הדרך לחופה, לכלה בדרך כלל יש זר פרחים, ניתן להוסיף פרחים בכניסה לאירוע, ברחבת הריקודים, בקבלת הפנים, ניתן להגיש לאורחים פרחים ואפילו להוסיף פרחים על מנת לעצב את השירותים. למעשה סידורי פרחים בכל מקום ישדרגו את המראה שלו ויתרמו לעיצוב האירוע.

כיצד נבצע עיצוב אירועים עם פרחים? כאשר מעצבים אירועים, פעמים רבות, במיוחד בחתונות ניתן לראות סידורי פרחים יפהפיים שמשתלבים עם עיצוב האירוע ומשדרגים אותו באופן משמעותי.

עיצוב אירועים עם פרחים- דגשים חשובים

על מנת לעצב נכון אירועים עם פרחים, יש לקחת בחשבון מספר דגשים חשובים-

  • תחום העיצוב- על מנת שלא תסתבכו עם מגוון רעיונות ייחודיים לעיצוב אירועים עם פרחים, הגדירו מראש את תחום העיצוב ואת האזורים שיהיו מעוצבים על ידי פרחים. בדרך כלל האזורים המעוצבים על ידי פרחים יהיו קבלת פנים, שולחנות האורחים, החופה והדרך אליה, אך כפי שציינו קודם אין הגבלה על כל אזור אחר.
  • לוח זמנים- תכננו את הזמן מראש. אל תשאירו הכל לרגע האחרון. פרחים לא נשארים לנצח אך יש לדעת כיצד לעצב אותם וכיצד להשתמש בהם, לכן, קחו זאת בחשבון. התחילו את העיצוב בזמן הנכון וצרו לעצמכם לוח זמנים של עיצוב האזורים השונים באירוע.
  • הוצאות- כאשר עוסקים בעיצוב אירועים עם פרחים, רואים כל כך הרבה אפשרויות ולעתים יכולים להתפזר. לכן, ברגע שתחליטו מראש על עיצובי הפרחים שיהיו באירוע, הכינו רשימה של השולחנות ועבדו לפי סקיצה מתאימה של האולם על מנת לתכנן את העיצוב ולהבין כמה כסף להוציא על כל אזור כזה. כך תוכלו לחסוך הוצאות מיותרות.
  • עזרה- אל תפחדו לבקש עזרה. לעתים בעלי אירועים רוצים לעצב את האירוע בעצמם ולעשות זאת לגמרי לבד. אך במיוחד כאשר מדובר בפרחים, צריך לדעת כיצד להתעסק בהם וכיצד לעשות זאת נכון. לכן, אל תפחדו לבקש עזרה מאנשים שמתעסקים עם פרחים וישדרגו את עיצובי הפרחים עבור האירוע שלכם בכמה רמות.
  • צבעים- אל תפחדו להוסיף צבעים. פעמים רבות עיצוב חתונות על ידי פרחים יבוא לידי ביטוי בפרחים בצבעי לבן, ורוד או סגול בהיר וכדומה. אך הוספת פרחים בצבעים שונים יכולה לשדרג את מראה האירוע בכמה רמות. צבעוניות מוסיפה אור וחופש. לדוגמא, תוכלו להוסיף פרחים בצבעי צהוב או כתום ולהעניק מראה קיצי וכיפי לאירוע שלכם. לכן קחו זאת בחשבון.

עיצוב אירועים עם פרחים- דגשים חשובים על מנת לעצב נכון אירועים עם פרחים, יש לקחת בחשבון מספר דגשים חשובים

עיצוב אירועים עם פרחים- תאורה

מלבד לפרחים שמשדרגים את מראה האירוע, אחד האלמנטים החשובים ביותר לעיצוב האירוע הוא התאורה. גם אם תעצבו יפה את השולחנות, את רחבת הריקודים או את הכניסה לאירוע על ידי פרחים מושלמים, התאורה תשפיע על כל אלה ותקבע האם הם ינצצו או לא יהיו משמעותיים. תאורה נכונה תעניק לאירוע את האווירה המתאימה לו, תשדרג את המראה שלו ותהפוך את חלל האירוע למרהיב. כמו כן על ידי תאורה תוכלו להחליט אילו דברים אתם רוצים להבליט באיזה מקום. חשוב מאוד להבין שבלי תאורה נכונה, גם האירוע המעוצב באופן הייחודי ביותר לא ייראה מושלם כמו שהוא יכול להיות.

לפני שאתם קובעים כיצד לעצב ולתכנן את התאורה באירוע שלכם חשוב מאוד להבין את האלמנטים השונים שירכיבו את האירוע שלכם. לדוגמא אם אתם רוצים סידורי פרחים במרכזי השולחנות ניתן להאיר אותם בצורה ייחודית שתשדרג את המראה שלהם. אם אתם רוצים לתכנן קיר עשוי פרחים, יש להאיר אותו בצורה נכונה. כך גם לא רק בהקשר לפרחים. אם תהיה להקה חיה באירוע יש לחשוב כיצד נשדרג את ההופעה שלה על ידי תאורה מתאימה. האם אתם רוצים אפקטים של עשן או זיקוקים? כמו כן יש לקחת בחשבון את אופי האירוע ואת האווירה שאתם רוצים לייצר בו. אם מדובר בחתונה יש להאיר את החופה או את השביל אליה. לכן, נסו לחשוב על כל המרכיבים הכוללים את התאורה ועל כל המרכיבים שצריכים תאורה מתאימה על מנת שעיצוב האירוע שלכם יעלה בכמה רמות.

 

עיצוב אירועים עם פרחים- תאורה מלבד לפרחים שמשדרגים את מראה האירוע, אחד האלמנטים החשובים ביותר לעיצוב האירוע הוא התאורה

עיצוב אירועים עם פרחים- סידור השולחנות

פעמים רבות נראה עיצובי פרחים מיוחדים על סידור השולחנות. השולחנות הם בדרך כלל המקום המרכזי של האורחים שלנו, שכן שם יושבים לאכול. חשוב מאוד לחשוב על עיצוב וסידור השולחנות כך שיתאים גם לאופי האירוע. בדרך כלל בחתונות משקיעים בסידור השולחנות יותר מאשר באירועים אחרים, אך זה לא אומר שאין לעצב את השולחנות גם באירועים אחרים, לכן קחו זאת לתשומת ליבכם.

אז כיצד נעצב את השולחנות על ידי פרחים? על מנת לעצב שולחנות בצורה נכונה יש לדאוג גם לעיצוב יפה ואסתטי וגם לעובדה שהשולחן יהיה נוח ופרקטי למטרה שלשמה הוא שם- אוכל.

מהבחינה הפרקטית, יש לדאוג שהשולחן לא יהיה עמוס מידי על מנת שיהיה לאורחים נוח וכיף לאכול על השולחן. אתם לא רוצים להעמיס בעיצוב השולחן ולגרום לכך שלאורחים יהיה קשה להגיע למזון שמונח על השולחן או לדבר עם מי שיושב מולם. לכן, התייחסו לכך בעת עיצוב השולחן.

מהבחינה העיצובית, אתם רוצים לעצב את השולחן כך שייראה יפהפה ומרשים במיוחד. ניתן לעצב את השולחן על ידי סידורי פרחים יפהפיים שיוצבו במרכז או לכל אורכו, או על ידי עציצים מיוחדים. כמו כן ניתן להוסיף נרות דולקים או מעין תאורה ייחודית, ניתן להוסיף סרטים מעוצבים ועוד שלל רעיונות ייחודיים.

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!