עיצוב אירוע בסגנון יווני

תוכן עניינים

יש לכם חגיגה לתכנן ואתם רוצים אירוע בלתי נשכח? עיצוב אירוע בסגנון יווני יבטיח לכם חגיגה שמחה במיוחד. העם ישראלי אוהב במיוחד את יוון, יעד מאד אטרקטיבי ופופולרי לחופשות וטיולים. לרוב הישראלים יוון מחוברת לתחושות של חופש וכיף ולכן אנחנו כל כך אוהבים לחגוג באווירה יוונית. חוף הים, האוכל, החמארות והנוף מחוברים לכולנו לאווירה שמחה וחגיגית. אז מה אפשר לעשות אם רוצים עיצוב אירוע בסגנון יווני? יש לא מעט מאפיינים שיכולים להפוך את האירוע שלכם לחגיגה יוונית בלתי נשכחת, כל הטיפים מפורטים פה בהמשך.

מה המאפיינים של אירועים יווניים?

כשאומרים לנו חגיגה יוונית לכולנו עולות אסוציאציות אישיות שלנו מיוון. הסגנון היווני מתאפיין לרוב בשילובי צבעים של תכלת חזק ולבן או אוף וויט. בעיקרון, שמדברים על יוון, האסוציאציה הראשונה שעולה לרבים מאיתנו היא שמחה. היוונים הם עם שמח, עם שיודע לעשות הרבה מאוד בלאגן, עם שאוהב מוזיקה, צבעוניות ואוכל טעים. לכל אלה תצטרכו לדאוג באירוע שלכם וכמובן לרמת הזרימה של האורחים שלכם, השפעה על הצלחת האירוע ולכן אחד הדברים הכי חשובים הוא השילוב בין מוזיקה יוונית לאלכוהול.

לגבי הצבעוניות, זו יכולה לבוא לידי ביטוי בריהוט עשוי עץ לבן או קש, במפות במראה משבצות כחול לבן, בכלי ההגשה כמו קנקני שתייה מנירוסטה, בפרגולות עץ וצמחייה ירוקה. אפשר לשלב גם כריות בצבעי כחול לבן, לשזור ענפים של גפנים בפרגולות עץ או בשולחנות, וילונות בצבע לבן או תכלת ועוד. כדי להדגיש את העניין שדאגתם לעיצוב אירוע בסגנון יווני של ממש, אפשר להוסיף לשולחנות גם כלים כחולים מזכוכית, קערות או בקבוקים כחולים בשילוב צמחים או פירות, פעמוני רוח או כדורים תלויים מזכוכית ועוד. אפשרויות העיצוב הן רבות ומגוונות וניתן להתאים אותן לטווח רחב של תקציבים.

יש לכם חגיגה לתכנן ואתם רוצים אירוע בלתי נשכח? עיצוב אירוע בסגנון יווני יבטיח לכם חגיגה שמחה במיוחד.

מה כולל עיצוב אירוע בסגנון יווני?

אם בחרתם לארגן אירוע יווני לא רק העיצוב משפיע על האווירה ויש אלמנטים נוספים שתוכלו לתכנן כדי להשלים את המוטיב.

  • אוכל יווני – האוכל היווני הוא מגוון ואהוב על ידי הישראלים במיוחד בשלב טעמיו הים תיכוניים שאינם זרים לנו. האוכל היווני כולל לדוגמה מנות כמו הגירוס – קבב בשר שמוגש עם יוגורט או ציזיקי, מוסקה שאנחנו מכירים גם מהבישולים הישראלים שכוללת חצילים ובשר טחון, סובלאקי – שהוא למעשה שיפודים של עוף, דגים טריים, ממרחים כמו סקרודיליה ועוד. גם הקינוחים היוונים הם כיפיים ומרעננים במיוחד כמו גלידות יוגורט, עוגות סולת ומאפים מתוקים אחרים. יש עוד מגוון רחב של מנות יווניות שאפשר לשלב בתפריט כמו למשל סלטים יווניים בשילוב ציזיקי, ממולאים קלילים בסגנון של עלי גפן ממולאים, מאפים עבודת יד עם גבינות, תרד ושלל ירוקים ועוד.
  • משקאות יווניים – המשקה האלכוהולי המפורסם ביותר ביוון הוא האוזו כמובן, יש גם יינות לבנים וקוקטיילים קיציים מבוססים על אוזו או אלכוהול אחר.
  • מוסיקה יוונית – אם תרצו להשלים לאירוע אווירה יוונית אותנטית תוכלו להזמין זמר יווני, להקה או לנגן מוזיקה יוונית. יש גם אמנים ישראלים ששרים ביוונית. תוכלו אפילו לדאוג ללהקה יוונית, מעגל תופים בסגנון יווני ועוד.

אז מה אפשר לעשות אם רוצים עיצוב אירוע בסגנון יווני? יש לא מעט מאפיינים שיכולים להפוך את האירוע שלכם לחגיגה יוונית בלתי נשכחת

לאיזה אירועים מתאים הסגנון היווני?

אם עיצוב אירוע בסגנון יווני מסקרן אתכם תשמחו לדעת שישנם מגוון אירועים שאפשר לחגוג באווירה הים תיכונית:

  • יום הולדת – מישהו קרוב אליכם חוגג יומולדת עגול? בא לכם לארגן לבן זוג חגיגה יוונית? עיצוב אירוע בסגנון יווני יכול להתאים לחגיגת יומולדת לצעירים ומבוגרים כאחד ויכול להתאים גם לחגיגות משפחתיות וגם של קבוצות חברים.
  • יום נישואים – אם תרצו לחגוג את יום הנישואים שלכם עם חברים ומשפחה, תוכלו לעשות זאת בחגיגה יוונית אותנטית, מוזיקה שמחה ואוזו יגרמו גם לכם לצעוק "יאסו!".
  • מסיבת רווקות – גם אירוע של בנות בלבד יכול להיות חגיגי במיוחד באווירה ים תיכונית, עם שולחנות עץ נמוכים, עיצוב יווני ואפשר לחזק גם במאכלים יווניים.
  • ערב גיבוש – אם במקום העבודה שלכם רוצים לארגן לכם ערב מגבש במיוחד, חגיגה יוונית שמחה יכולה להיות אחלה קונספט.

החלטנו על עיצוב אירוע בסגנון יווני, איפה אפשר לחגוג?

הדרך הפשוטה ביותר לחגוג בסגנון יווני היא לסגור מקום במסעדה יוונית או חמארה. יש לא מעט מקומות מהסוג הזה בישראל, בחוף הים בתל אביב, בשוק ביפו, בהרצליה ובמקומות אחרים. מסעדות גדולות וקטנות וגם ברים המכונים חמארות. ישנם מקומות בילוי שמציעים ערב יווני במהלך השבוע, גם אם לא פועלים במתוכנת הזו כל הזמן. במקרים כאלו לרוב יוזמן זמן או להקה יוונית. אם תרצו אירוע פרטי יותר ולא לחגוג במסעדה עם אנשים נוספים, תוכלו להזמין ארוחת שף יוונית לחצר הבית שלכם או ללופט שתשכרו, ולהוסיף את העיצוב היווני כך שיתאים לאירוע, בשילוב מוזיקה יוונית אותנטית. אפשר גם לבשל אוכל יווני בעצמכם ולדאוג לקישוטים בצבעים המאפיינים את יוון לחגיגה פשוטה וזולה יותר.

עיצוב אירוע בסגנון יווני יכול להתאים לחגיגת יומולדת לצעירים ומבוגרים כאחד ויכול להתאים גם לחגיגות משפחתיות וגם של קבוצות חברים.

כמה יעלה לי להפיק אירוע בסגנון יווני?

למחיר להפקה ועיצוב של אירוע בסגנון יווני יש חשיבות רבה ולכן חשוב להבין מה משפיע עליו. אז קודם כל המיקום. יש הבדל בין הפקה יוונית בבית או בחצר ביתנו, לבין הפקה יוונית באולם או גן אירועים, שלרוב תעלה יותר. כמו כן, גודל האירוע, הדרך שבה נבחר לעצב את האירוע כלומר בעזרת מעצבת או בשיטת עשה זאת בעצמך, משפיעים על העלות הסופית לא פחות. מרכיבים נוספים שישפיעו על מחיר אירוע בסגנון יווני:

  • הקייטרינג או האוכל
  • האלכוהול
  • הקינוחים
  • תקופה בשנה שבה נבחר להפיק את האירוע

בגדול ממוצע המחירים להפקת אירוע בסגנון יווני נע בין 6,000-50,000 ש“ח, כאשר יש הבדל ניכר בין אירוע כמו יומולדת לבין הפקה של ממש כמו חתונה יוונית.

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!