מדריך עיצוב אירוע בבית הלקוח

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים חברה שמספקת שירותי עיצוב אירוע בבית הלקוח, הגעתם למקום הנכון. המומחים בתחום מתמחים בארגון אירועים מסוגים שונים, ולמרות שלא תמיד ניתן לזהות את כל הפרטים שיש לקחת בחשבון, כי לעתים קרובות השיקולים תלויים בסוג האירוע, לנציגי החברה יש אוסף של שיטות עבודה מומלצות.

על מנת לוודא שכל הנושאים החשובים יכוסו, מאמר זה מציג את רשימת המשימות הקלה לשימוש עבור תכנון האירוע שלכם. מדריך זה שימושי לבחירת שירותי עיצוב אירוע בבית הלקוח, והנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תכנון האירוע שלכם.

עיצוב אירוע בבית הלקוח למי זה מתאים?

בעיקרון, עיצוב אירוע בבית הלקוח מתאים לכל מי שמפיק אירוע בביתו. זו יכולה להיות יומולדת קונספט לבן שלכם שחולם בלילה על גיבורי על, בת מצווה בסגנון ייחודי לכלת השמחה, חתונה או חינה. כל עוד האירוע מתקיים בביתכם או בחצר ביתכם, הקונספט בדיוק בשבילכם. תוכלו לבחור בין מעצבת שולחנות למעצבת חללים, מעצבת שעושה את הכל ומעניקה חבילת עיצוב משודרגת, זה עולם שלם בפני עצמו ששווה כמובן להכיר.

עיצוב אירוע בבית הלקוח מתאים לכל מי שמפיק אירוע בביתו. זו יכולה להיות יומולדת קונספט לבן שלכם שחולם בלילה על גיבורי על, בת מצווה בסגנון ייחודי לכלת השמחה, חתונה או חינה.

מהי תוכנית עיצוב אירוע בבית הלקוח?

תוכנית עיצוב אירוע בבית הלקוח כוללת את כל מרכיבי האירוע שלכם. התוכנית מתאמת את האלמנטים הנדרשים מול יעדים ספציפיים, ניתנים למדידה, ניתנים להשגה, רלוונטיים, ומוגדרים בזמן.

על מנת לזהות את ציר הזמן שלכם, מומחי עיצוב אירוע בבית הלקוח ממליצים להגדיר לוח זמנים לכל משימה באירוע. תוכנית האירוע שלכם מסייעת להקפדה על ביצוע כל המשימות כשאתם מתכוננים ליום האירוע שלכם. ללא קשר לגודל האירוע, תוכנית טובה מכסה את אותם מרכיבים חיוניים.

תוכנית עיצוב אירוע בבית הלקוח כוללת את כל מרכיבי האירוע שלכם. התוכנית מתאמת את האלמנטים הנדרשים מול יעדים ספציפיים, ניתנים למדידה, ניתנים להשגה, רלוונטיים, ומוגדרים בזמן.

מהן התכונות העיקריות של תוכנית אירועים?

תוכנית מקיפה ומוקפדת של עיצוב אירוע בבית הלקוח היא נקודת ההשקה לכל האירוע שלכם, לכן חשוב לוודא שהיא מכסה את היסודות הנכונים.

למרות שרשימת משימות מקיפה שכוללת פריטים רבים עשויה להיראות מרתיעה, המומחים בתחום בקיאים בביצוע שלב אחר שלב של כל רכיב, ואנשי מקצוע אלו יודעים איך להתחיל ליישם את התוכנית, ואיך לסיים אותה עד הפריט האחרון.

מטרת האירוע והשגת היעדים

הצעד הראשון בתכנון עיצוב אירוע בבית הלקוח הוא קביעת מטרות ויעדים מוחשיים. אם אתם יודעים מה המטרות העיקריות של הארגון שלכם לפני התכנון, אתם יכולים לוודא שכל חלק באירוע שלכם מותאם להצלחה. הגדרת יעדים עם מדדי הצלחה שניתנים לכימות תקל על הצוות שלכם לוודא שתגיעו אליהם.

חשוב להכין תוכנית שכוללת גם עמידה ביעדים, חריגה מהם או החמצתם, כדי להתכונן לאירוע מרגש יותר בפעם הבאה. כשאתם מבינים את מטרת האירוע והאופן בו ניתן להשיג את היעדים, תוכלו להגיע למטרה מהר יותר.

ארגון הצוות

כל אירוע דורש מאמץ מרוכז של צוות מקצועי שמתמחה בהפקת עיצוב אירוע בבית הלקוח על מנת לטפל בכל הפרטים. חברת תכנון אירועים מקצה מנהל אירוע אחד שממונה על ביצוע מקיף של כל האירוע, ומוודא שכל התוכנית מבוצעת היטב ובמקצועיות עד הפרט האחרון.

הקצאת תפקידים אינדיבידואליים לחברי הצוות יוצרת מערכת של אחריות ומונעת מצב בו חלק מהמשימות לא יבוצעו. בנוסף, תוכנית מקיפה של עיצוב אירוע בבית הלקוח מאפשרת לכם להאציל סמכויות, אבל אל תשכחו לתאם את כל מרכיבי תוכנית האירוע ותזמון ביצוע המשימות, עם מנהל האירוע שלכם.

תוכנית מקיפה ומוקפדת של עיצוב אירוע בבית הלקוח היא נקודת ההשקה לכל האירוע שלכם, לכן חשוב לוודא שהיא מכסה את היסודות הנכונים.

עיצוב אירוע בבית הלקוח כמה זה עולה?

המחיר של עיצוב אירוע בבית הלקוח משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו למשל:

  • גודל החלל
  • סוג האירוע (לרוב עיצוב חתונה תעלה יותר בהשוואה ליומולדת למשל)
  • סוג העיצוב- שולחנות, חלל, פרחים, נרות, קישוטים, תאורה ועוד
  • המעצבת שבוחרים או חברה המתמחה בעיצוב אירועים

להלן מחירון עיצוב אירוע בבית הלקוח

סוג האירוע גודל האירוע סוג העיצוב מחיר
בר מצווה/בת מצווה קטן בוטיק/בינוני/גדול קונספט/נרות/פרחים/עיצוב תאורה 3,000-6,000 ש“ח
חתונה קטן בוטיק/בינוני/גדול קונספט/נרות/פרחים/עיצוב תאורה 6,000-20,00 ש“ח
חינה

 

קטן בוטיק/בינוני/גדול קונספט/נרות/פרחים/עיצוב תאורה 2,000-4,000 שח
יום הולדת קטן בוטיק/בינוני/גדול קונספט/נרות/פרחים/עיצוב תאורה 1,000-2,000 ש“ח

 

עיצוב אירועים בשלבים איך עושים את זה?

בשלב הראשון עליכם לאפיין את החלל. ככל שהחלל גדול יותר ומורכב יותר, משימת העיצוב הופכת מסובכת. למשל, הרבה יותר פשוט לעצב אירוע אותו מפיקים בחוץ במקום כמו חוף הים למשל, שכן הטבע מעניק את הפן העיצובי גם ככה, לבין אירוע המתקיים בתוך אולם ואז צריך לעצב את המקום כולו. חשוב לשים לב לגודלו של החלל, שכן חללים גדולים דורשים יותר תשומת לב בהשוואה לחללים קטנים. עלינו לחשוב האם אנחנו רוצים לעצב את האולם בקונספט מסוים, כמו למשל שנהוג לעשות בבת מצווה או יומולדת של ילדים, או שאנחנו הולכים על עיצוב קלאסי הכולל פרחים ונרות.

לסיכום, עיצוב אירועים הוא עולם ומלואו, ויש להשקיע בכך מלאכת מחשבה, להבין איך אנחנו רוצים לעצב את המקום ואז להחליט האם אנחנו נעזרים בשירות חיצוני של מעצבת אירועים או חברה מקצועית המתמחה בעיצוב אירועים, או שאנחנו עושים הכל לבד.

 

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!