עיצוב אירועים בבית

תוכן עניינים

עורכים אירוע בבית? על מנת שהאירוע ייראה טוב ומרשים חשוב מאוד לעצב אותו כהלכה. עיצוב אירועים בבית יכול להיות מרשים ויפה יותר מאירוע באולם, אך חשוב לעשות זאת נכון. על עיצוב אירועים בבית נרחיב במאמר הבא.

 

עיצוב אירועים בבית- תאורה

אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב אירועים בבית הוא התאורה. גם אם תעצבו יפה את השולחנות, את רחבת הריקודים או את הכניסה לאירוע התאורה תשפיע על כל אלה ותקבע האם הם ינצצו או לא יהיו משמעותיים. תאורה נכונה תעניק לאירוע את האווירה המתאימה לו, תשדרג את המראה שלו ותהפוך את חלל האירוע למרהיב. כמו כן על ידי תאורה תוכלו להחליט אילו דברים אתם רוצים להבליט באיזה מקום.

לפני שאתם קובעים כיצד לעצב ולתכנן את התאורה באירוע שלכם חשוב מאוד להבין את האלמנטים השונים שירכיבו את האירוע שלכם. לדוגמא אם אתם רוצים סידורי פרחים במרכזי השולחנות ניתן להאיר אותם בצורה ייחודית שתשדרג את המראה שלהם. אם תהיה להקה חיה באירוע יש לחשוב כיצד נשדרג את ההופעה שלה על ידי תאורה מתאימה. נסו לחשוב על כל המרכיבים הכוללים את התאורה ועל כל המרכיבים שצריכים תאורה מתאימה על מנת שעיצוב האירוע שלכם יעלה בכמה רמות.

עיצוב אירועים בבית יכול להיות מרשים ויפה יותר מאירוע באולם, אך חשוב לעשות זאת נכון.

עיצוב אירועים בבית- סידור שולחנות

אלמנט חשוב מאוד בעיצוב אירועים בבית הוא סידור השולחנות. השולחנות הם בדרך כלל המקום המרכזי של האורחים שלנו, שכן שם יושבים לאכול. קודם כל החליטו כיצד אתם רוצים להגיש את האוכל האם בצורת בופה או בצורת הגשה לשולחנות על ידי מלצרים. לאחר שהחלטתם על צורת ההגשה, יש לחשוב על עיצוב וסידור השולחנות כך שיתאים גם לאופי האירוע. בדרך כלל בחתונות משקיעים בסידור השולחנות יותר מאשר באירועים אחרים, אך זה לא אומר שאין לעצב את השולחנות גם באירועים אחרים, לכן קחו זאת לתשומת ליבכם.

יש לדאוג שהשולחן לא יהיה עמוס מידי על מנת שיהיה לאורחים נוח וכיף לאכול על השולחן. אתם לא רוצים להעמיס בעיצוב השולחן ולגרום לכך שלאורחים יהיה קשה להגיע למזון שמונח על השולחן או לדבר עם מי שיושב מולם. לכן, התייחסו לכך בעת עיצוב השולחן.

מהבחינה העיצובית, אתם רוצים לעצב את השולחן כך שייראה יפהפה ומרשים במיוחד. ניתן לעצב את השולחן על ידי סידורי פרחים יפהפיים או על ידי עציצים מיוחדים, ניתן להוסיף נרות דולקים או מעין תאורה ייחודית, ניתן להוסיף סרטים מעוצבים ועוד שלל רעיונות ייחודיים.

אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב אירועים בבית הוא התאורה. גם אם תעצבו יפה את השולחנות, את רחבת הריקודים או את הכניסה לאירוע התאורה תשפיע על כל אלה ותקבע האם הם ינצצו או לא יהיו משמעותיים.

עיצוב אירועים בבית- החופה

עיצוב חופה הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעיצוב חתונות. החופה היא האלמנט המרכזי בחתונה והיא צריכה להיות מעוצבת ויפהפייה. עיצוב החופה בא לידי ביטוי בצבעים המעטרים אותה, בעיצוב הבד המרכיב אותה ובעיצוב המוטות. כמו כן יש לקחת בחשבון גם את הדרך המובילה אל החופה שיכולה להיות מעוצבת בשלל אפשרויות.

לא חייב לעצב את החופה בעיצובים גרנדיוזיים וקיצוניים ולא חייב לבחור רק בקו נקי וסולידי. האפשרויות הן רחבות מאוד ותוכלו להחליט בהתאם למה שמתאים לכם, לאופי האירוע ולאופי הזוג המתחתן.

אלמנט חשוב מאוד בעיצוב אירועים בבית הוא סידור השולחנות. השולחנות הם בדרך כלל המקום המרכזי של האורחים שלנו, שכן שם יושבים לאכול

עיצוב אירועים בבית- סידורי פרחים

בעיצוב אירועים בבית, ניתן להוסיף סידורי פרחים יפהפיים שמשתלבים עם עיצוב האירוע ומשדרגים אותו באופן משמעותי. פרחים מעצם היותם פרחים הם אחד האלמנטים היפים ביותר. הם מוסיפים לאירוע שלנו גם פן טבעי וחי. סידורי פרחים יכולים לבוא לידי ביטוי בעיצוב השולחנות, ניתן לעצב קיר פרחים ייחודי, ניתן להוסיף פרחים בעיצוב החופה או בעיצוב הדרך לחופה, לכלה בדרך כלל יש זר פרחים, ניתן להוסיף פרחים בכניסה לאירוע, ברחבת הריקודים, בקבלת הפנים, ניתן להגיש לאורחים פרחים ואפילו להוסיף פרחים על מנת לעצב את השירותים.

בעיצוב אירועים בבית, ניתן להוסיף סידורי פרחים יפהפיים שמשתלבים עם עיצוב האירוע ומשדרגים אותו באופן משמעותי.

עיצוב אירועים בבית- פינות מיוחדות

אחד הדברים שיכולים לשדרג עיצוב אירועים בבית הוא להוסיף פינה מיוחדת. לדוגמא, ניתן להוסיף אזור ייחודי בו האורחים יכולים להצטלם תמונות כיפיות. באזור זה ניתן להוסיף אביזרים ייחודיים כמו שפם, משקפיים, עניבה, כובע וכן הלאה. ניתן להוסיף פינה עם תפילות מעוצבות למזל או לברכה. ניתן להוסיף פינה עם עציצים קטנים או עם זרעי צמחים ולחלק לאורחים. ניתן להוסיף פינה עם תמונות על מגנטים או על גבי ריבועי עץ קטנים. בקיצור, יש אפשרויות רבות לפינות מיוחדות שיכולות לשדרג את האירוע שלכם. שימו לב שפינות אלה צריכות להיות ממוקמות במקום שהאורחים רואים אך לא במרכז האירוע, שכן הם לא המרכז.

עיצוב אירועים בבית- הגדרה מראש

על מנת שלא תסתבכו עם מגוון רעיונות ייחודיים לעיצוב אירועים, הגדירו מראש את תחום העיצוב שלכם. החליטו מראש מה האזורים שיהיו מעוצבים ומה סגנון העיצוב שאתם רוצים ללכת איתו. בדרך כלל האזורים המעוצבים באירועים יהיו קבלת פנים, שולחנות האורחים, החופה והדרך אליה.

תכננו את הזמן מראש. אל תשאירו הכל לרגע האחרון ואל תשקיעו יותר מידי בעיצוב של אלמנט אחד באירוע כך שלא יישאר לכם זמן לאחרים. התחילו את העיצוב בזמן הנכון וצרו לעצמכם לוח זמנים של עיצוב האזורים השונים באירוע.

כמו כן, לפני שאתם מתכננים את עיצוב האירוע טיילו קצת בין חנויות והתרשמו מעיצובים שונים, מכלים שונים. לעתים כאשר מסתובבים במקומות שונים מקבלים רעיונות ייחודיים וניתן לרכוש פריטים וכלים מיוחדים שראיתם. לדוגמא, תוכלו להסתובב בחנויות קרמיקה, חנויות עץ או חנויות מתכת בהן יש כלים מעוצבים ייחודיים שיכולים לשדרג את מראה האירוע שלכם. יש לקחת בחשבון כי בחנויות מיוחדות לעתים קשה למצוא המון כלים שנראים אותו דבר, אך לטעמנו מדובר בדבר חיובי. כך תוכלו לרכוש מספר כלים שונים, אשר כל אחד עם הייחודיות שלו. כך כל מקום באירוע שלכם ייראה מעט שונה.

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!