איך יוצרים חתונה עם קונספט

תוכן עניינים

בזמן האחרון אנו עדים לכניסתו של ה'קונספט' לשלל מקומות. יש מסעדות קונספט, חנויות קונספט, ולאחרונה גם חתונות הקונספט. מדובר על אירוע סופר מגניב, שכל מי שהיה בו לא ישכח אותו. אבל איך מתחילים לארגן דבר כזה? המשיכו לקרוא ותגלו!

 

מהי חתונת קונספט?

אירוע קונספט הוא אירוע שמוקדש כולו לנושא מסוים, כך שבחתונת קונספט כל הפרטים והדברים יהיו קשורים לנושא. דוגמא קלאסית לקונספט היא סרט, כמו הארי פוטר. בחתונת קונספט של הארי פוטר, הלבוש, האוכל, הקישוטים, המוזיקה, וכל דבר אחר יהיו קשורים לעולם של הארי פוטר.

 

השלב הראשון – בחירת קונספט

השלב הראשון יהיה לבחור את הקונספט שלנו. חשבו היטב על הנושא שאתם רוצים. הוא צריך להיות קרוב לליבכם, אבל לא פחות חשוב זה שגם רוב האורחים יכירו בגדול את העניין ויוכלו ליהנות ממנו. חבל להשקיע המון בקונספט שרק אתם ועוד כמה אנשים יבינו.

 

השלב השני – מתווה כללי

לאחר שיש לנו קונספט, נתחיל לחשוב באופן כללי איך אנחנו רוצים להכניס אותו לחתונה. חשבו איזה דברים אפשר לקשר לקונספט: את המוזיקה? התלבושות? האוכל? אולי קישוטים שייתלו באולם. בנוסף, חשבו האם אתם רוצים שזו תהיה הפתעה, או שאתם רוצים להודיע מראש כך שגם האורחים יוכלו להגיע עם לבוש מתאים.

 

השלב השלישי – פרטים וסגירות

בשלב השלישי צריך לצלול לעומק העניין. אחרי שאנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות, צריך לחשוב איך עושים את זה. כמובן שהכל חייב להיות בתיאום מלא מול בעלי התפקידים, ותוך התייעצות איתם. בכל מה שקשור למזון, נדבר ונתייעץ עם הקייטרינג, ונסביר לו מה אנו רוצים שיקרה. כך גם עם בעל האולם, התקליטן, ועוד. אם צריך להשכיר ציוד מיוחד אפשר לבצע השכרת ציוד לאירועים מחברות כמו יהלום.

 

סיכום

להרים חתונת קונספט זה פרויקט לא קטן, אבל תאמינו לנו שהעבודה וההשקעה משתלמות!

 

יהלום השכרת ציוד לאירועים

אם אתם צריכים להשכיר ציוד לאירועים, יהלום הם הכתובת שלכם. מדובר על חברה ותיקה שמשכירה מגוון רחב של פריטים וציוד לאירועים. החברה אמינה ביותר, ומציעה ללקוחותיה שירות מעולה במחירים נוחים. כנסו לאתר https://diamond-event.co.il/ ותמצאו את כל הציוד שתצטרכו.

חתונה

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!