איך בלונים יכולים לשדרג כל אירוע

תוכן עניינים

אנשים רבים חושבים בטעות שכל מה שקשור לבלונים הוא עניין ילדותי ושלא אמור להיות לאנשים מבוגרים עניין בבלונים. כאשר מבינים את הערך המוסף העצום של בלונים לאירועים – פתאום מבינים שמדובר בעולם ומלואו של עיצוב שיכול לשדרג כל אירוע ללא השקעה כספית גבוהה מדי ולכן כדאי מאד לשקול את זה.

איך מוסיפים בלונים לאירועים?

כיום אפשר להתוודע למגוון רחב של אפשרויות עיצוב בעזרת בלונים – אפשר להדביק לתקרה בלונים צבעוניים שמלאים בגז הליום, אפשר לבנות פסל מעוצב מבלונים ואפילו לכתוב שם של מי שמציין את האירוע וכמובן שהם יכולים פשוט לקחת חלק במסיבת הריקודים שברחבה המרכזית. הבלונים צבעוניים, מביאים איתם הרבה שמחה ובכל מקום שהם נמצאים ונוכחים אי אפשר שלא לחוש שמחה ותחושות של חגיגיות. בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר פסלים או שערים אשר עשויים מבלונים, מה שהופך את עצם ההגעה אל האירוע להרבה יותר חגיגית ומיוחדת.

איך בוחרים עיצוב של בלונים?

מכיוון שהבלונים הם חומר גלם שנחשב לזול ונגיש הרי שאפשר ליצור מהם כל מה שרוצה בעל האירוע כך שכל עיצוב של בלונים הוא בעצם עיצוב בהתאמה אישית. אי אפשר כמעט להיתקל במצב שבו יש יותר מעיצוב בלונים באותו מראה, שכן לכל אירוע יש את הייחודיות שלו. מי שמארגן אירוע צריך להתרשם מעיצובים שביצע בעבר אותו איש מקצוע שמציע את השירות וכך הוא יוכל לבחור מתוך התמונות שהוא רואה או שביחד עם בעל העסק הם ירכיבו ויעצבו את סידור הבלונים שיהיה הכי מוצלח, מתאים ונכון עבור האירוע וכמובן יעמוד בתקציב של הלקוח. ברגע שהסידור ייבנה באופן אישי עבור האירוע הספציפי אין ספק שהוא יהיה מוצלח וכל האורחים יתפעלו מאד לראות אותו. יש אנשים שעדיין לא מכירים סידורים בלונים ותהיה זו עבורם הפתעה נעימה.

הערך המוסף של סידור הבלונים

כאמור – אי אפשר שלא לראות מקבץ של בלונים צבעוניים ולא להעלות חיוך גדול על הפנים. ילדים אוהבים מאד לראות את הבלונים וכאשר הם משתלבים היטב בעיצוב של אולם או חלל שמתקיים בו אירוע – הרי שתהיה להם תוספת משמעותית ומיוחדת למראה הכולל של האולם. כאשר את העיצוב מבצע איש מקצוע שיש לו גם עין עיצובית ומקצועית וגם יש לו ניסיון רב בהתאמת סידורי בלונים לאירועים – אפשר להיות בטוחים שנמצאים בידיים טובות ומקצועיות ושהסידור הסופי יהיה לא פחות ממרהיב ומיוחד. כל מי שעד כה לא עשה שימוש בסידורי בלונים כעיצוב לאירוע ישמח להכיר דרך חדשה לעצב אולם או חלל ויזכור את זה לקראת הפעם הבאה שבה הוא יצטרך לקבל החלטות שקשורות לעיצוב לקראת מסיבה או יום הולדת. כעת קל להבין שעיצוב בלונים לא שמור אך ורק לילדים. הקליקו כאן למידע נוסף אודות סידורי בלונים.

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!