עיצוב אירועים על הים

תוכן עניינים

אירועים על הים יכולים להיות אירועים מרשימים, עם נופים מרהיבים ותאורה טבעית. עיצוב אירועים על הים הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר שכן אתם יכולים להשתמש בנתונים הטבעיים כמו הנופים ואלמנטים של הים כמו צדפים, גלשנים, אלמנטים מעולם המים וכדומה. יכול לבוא לידי ביטוי במגוון סגנונות כמו סגנון קלאסי, מודרני או סגנון בוהו יותר שבא לידי ביטוי על ידי צדפים, לוכדי חלומות וחבלים. במדריך הבא נסביר לכם על עיצוב אירועים על הים ועל האלמנטים שיש לקחת בחשבון.

 

עיצוב אירועים על הים- בחירת העונה

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר רוצים לעצב אירועים על הים הוא לקחת בחשבון את העונה בה יתרחש האירוע. אירוע על הים בחורף יכול להיות בלתי נסבל בגלל הקור וכך גם אירוע צהריים בקיץ בגלל החום. לכן, יש לחשוב על עונות המעבר- סתיו ואביב ואם בוחרים בקיץ אולי עדיף לבחור באירוע שקיעה על מנת שהשמש לא תקשה על מהלך האירוע.

עיצוב אירועים על הים הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר שכן אתם יכולים להשתמש בנתונים הטבעיים כמו הנופים ואלמנטים של הים כמו צדפים, גלשנים, אלמנטים מעולם המים וכדומה.

עיצוב אירועים על הים- בחירת המקום

על מנת לבחור מקום יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים ביניהם כמות המוזמנים, האווירה שאתם מעוניינים להשיג, תקציב, העונה בה ייערך האירוע ועוד. קיימים חופים יפים רבים ברחבי הארץ לכן נסו למקד את חיפוש המקום באזור ספציפי. לדוגמא אם אתם גרים בחיפה וכך גם רוב בני משפחתכם אין סיבה לחפש מקומות לעריכת האירוע באשדוד. כמו כן, החליטו האם אתם מעוניינים לערוך את האירוע באולם או בגן אירוע ליד הים או שאתם מעוניינים שהאירוע יתקיים לגמרי בטבע על הים. לכל אחת מהאופציות יהיה עליכם להיערך בצורה שונה, שכן באולם או בגן הכל קיים ולהקמת אירוע בטבע יש לתכנן הכל לפרטי פרטים. בין היתר יהיה עליכם להחליט היכן תמוקם החופה, היכן למקם את פינות הישיבה ועוד. לכן החליטו מראש על המיקום בארץ בו אתם מעוניינים לבצע את האירוע ולאחר מכן חפשו מקומות בסביבת המיקום הזה.

מודרני או סגנון בוהו יותר שבא לידי ביטוי על ידי צדפים, לוכדי חלומות וחבלים. במדריך הבא נסביר לכם על עיצוב אירועים על הים ועל האלמנטים שיש לקחת בחשבון.

עיצוב אירועים על הים- החופה

עיצוב חופה הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעיצוב אירועים על הים. החופה היא האלמנט המרכזי בחתונה והיא צריכה להיות מעוצבת ויפהפייה. עיצוב החופה בא לידי ביטוי בצבעים המעטרים אותה, בעיצוב הבד המרכיב אותה ובעיצוב המוטות. כמו כן יש לקחת בחשבון גם את הדרך המובילה אל החופה שיכולה להיות מעוצבת בשלל אפשרויות.

לא חייב לעצב את החופה בעיצובים גרנדיוזיים וקיצוניים ולא חייב לבחור רק בקו נקי וסולידי. האפשרויות הן רחבות מאוד ותוכלו להחליט בהתאם למה שמתאים לכם, לאופי האירוע ולאופי הזוג המתחתן. לכן, נסו להבין מה העיצוב שיתאים לחתן ולכלה, שיתאים לאופי האירוע שהם רוצים בו ועדיין ישמור על החופה כאלמנט ייחודי ומרכזי באירוע.

כמו כן נסו לחשוב מה המיקום הטוב ביותר לחופה ומה הזמן הטוב ביותר לערוך אותה. בעריכת אירוע על הים ניתן למקם את החופה בנקודת תצפית ולהנות מנוף מושלם במהלכה.

עיצוב אירועים על הים- קבלת פנים

גם בקבלת הפנים תוכלו לתת חשיבות רבה לנופים. בסופו של דבר, אירועים על הים מספקים לכם נופים  מושלמים ולכן חבל לא לנצל אותם. מקמו את קבלת הפנים באזורים בהם ניתן להשקיף על הים. כמו כן, נסו לא לחסום את הנוף עם הבר או עם פינות אחרות, אלא דווקא להשאיר את הנוף פתוח לאורחים. במידה וקבלת הפנים מתרחשת בשעות היום חשוב מאוד להוסיף הצללות כמו צליות, שמשיות, גגונים וכדומה. תוכלו להוסיף שלטים שיכווינו לאזור קבלת הפנים וממנה לאזורים השונים של האירוע.

עיצוב אירועים על הים- בחירת המקום על מנת לבחור מקום יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים ביניהם כמות המוזמנים

עיצוב אירועים על הים- פינות ישיבה

פינות הישיבה באירוע צריכות להיות נוחות, כיפיות ומעוצבות. קודם כל נסו להבין היכן למקם את פינות הישיבה. מה האזורים עם הנוף בהם ניתן למקם את פינות הישיבה כך שגם אם העיצוב שלהן יהיה פשוט מאוד הן ייראו מרשימות במיוחד.

נסו לחשוב על השולחנות המרכזיים וכיצד אתם רוצים לעצב אותם. השולחנות הם אחד המקומות המרכזיים באירועים שכן עליהם האורחים אוכלים. יש לדאוג שהשולחן לא יהיה עמוס מידי על מנת שיהיה לאורחים נוח וכיף לאכול על השולחן. אתם לא רוצים להעמיס בעיצוב השולחן ולגרום לכך שלאורחים יהיה קשה להגיע למזון שמונח על השולחן או לדבר עם מי שיושב מולם. לכן, התייחסו לכך בעת עיצוב השולחן.

מהבחינה העיצובית, אתם רוצים לעצב את השולחן כך שייראה יפהפה ומרשים במיוחד. ניתן לעצב את השולחן על ידי סידורי פרחים יפהפיים או על ידי עציצים מיוחדים, ניתן להוסיף נרות דולקים או מעין תאורה ייחודית, ניתן להוסיף סרטים מעוצבים, צדפים, כוכבי ים, גלגלי הצלה ועוד שלל רעיונות ייחודיים.

 

עיצוב אירועים על הים- תאורה

כאן למקום תהיה השפעה על התאורה. במידה שאתם עורכים את האירוע בגן או באולם תוכלו להיעזר בתאורה שלהם. אך במידה שהאירוע נערך על הים יש לחשוב האם אתם מביאים גנרטור או לא. במידה שלא ניתן  להאיר את האירוע על ידי נרות וכך לקבל תאורה רומנטית ורכה מאוד. תוכלו לעצב את הנרות על ידי אלמנטים שונים כמו נר בתוך צדף או שרשראות אור מיוחדות.

יש לקחת בחשבון כי ללא תאורה העיצוב של האירוע לא יבוא לידי ביטוי בשלמותו לכן קחו זאת בחשבון.

עיצוב אירועים על הים- ציוד נחוץ

במידה שבחרתם לערוך את האירוע על הים ולהקים הכל לבד, חשוב מאוד שתוודאו מראש מה הציוד הנחוץ. אלו יכולים להיות  מקומות ישיבה כמו שולחנות, כסאות, מחצלות אלו יכולות להיות צליות וכן הלאה. אל תשכחו גם ציוד עבור האוכל כמו סכו"ם, מגשים, צלחות וכוסות. כמו כן החליטו על המוזיקה באירוע והביאו ציוד מתאים- הגברה, רמקולים, גנרטורים ועוד.

את הציוד תוכלו להשיג מחברים או לפנות לחברות השכרה של ספקים מתאימים.

שרון כהן
שרון כהן

אנו צוות מקצועי ומיומן, שמביא עימו שנים של ניסיון בתחום האירועים. האולם שלנו מעוצב בקפידה, כך שכל אירוע יהיה ייחודי ומרשים, תוך התחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח.

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!